18. ožujka 2009.

Awards !!!


Evo ima već 15 dana od kad sam ove awarde dobila od Medena (-Melitta-) sa bloga Cafe Chocolada i mogu reći da su me veoma razveselili jer su to prvi meni dodijeljeni awardi. Kako je Medena (Melitta) awards dodijelila svojim prijateljima tako i ih i ja želim dodijeliti meni dragim osobama čije blogove pratim svakodnevno.

Hvala Medena (-Melitta-) za predivan One Lovely Blog Award, teško je odlučiti koji su mi blogovi najljepši ali evo ja sam za ovaj award odabrala sljedeće blogove:

NLO,
Sweet Sensation,
Astal,
Cookmania,
Palachinka,
Dvi ribe, dva kumpira i
Knjiga recepata by Nina.

Pravila za One Lovely Blog Nagrada:
Dodajte logotip na svoj blog
Uz logotip stavite link na osobu koja vam je nagradu dodijelila
Imenovati i dodijeliti nagradu 7 drugih blogova
Ostavi poruke o nagradi na nominirani blogovima.

=============================================



Hvala Medena (-Melitta-) za predivan limonade award, teško je odlučiti koji su mi blogovi najdraži ali evo ja sam za ovaj award odabrala sljedeće blogove:

Pod svodom života,
Cooks and Bakes,
masinka,
NLO,
Sweet Sensation,
Astal,
Cookmania,
Palachinka,
Dvi ribe, dva kumpira i
Knjiga recepata by Nina.

Pravila za nagradu limunada:
Dodajte logotip na svoj blog
Postavite link na osobu koja vam dodijeljen
Imenovati i dodijeliti nagradu 10 drugih blogova
Ostavi poruke o nagradi na nominiranim blogovima.

4 komentara:

  1. Ispričavam se što komentari nisu radili :) Pozdrav svima :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Komentari ti sad rade,
    ja se toplo zahvaljujem na dodjeljeni award.
    Hvala Masatera :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Masatera! ugodno sam iznenađena :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Etogac, super! Pokusavala sam da ostavljam komentare ali nikako :)
    Hvala ti draga na nagradi i sto si izabrala i moj blog medju ostalima :)
    Rado je prihvatam :)

    OdgovoriIzbriši