14. ožujka 2009.

Koka na pivi

Ajme koliko nas je, blogerska igrica koju je osmislila Monsoon ide dalje. Ovog je mjeseca domacica branka. Kaže da joj je najveci problem bio sto izabrati kao temu tako da bi namirnica bila dostupna svima u svijetu .

Naravno, teško je svima udovoljiti, branka je odlučila da ovomjesečna tema bude ljuta paprika, dostupna je svima, a posto ih ima i svjezih, suhih ili mljevenih i to bas svugdje, dala nam je slobodu u odabiru. Eto problema, kod mene ju nitko ne obožava tako da ju niti ne koristim, ali baš su mi simpa ove igrice i čisto radi sudjelovanja odlučila sam prijaviti recept u kojem koristim crvenu papriku, ustvari radi tog sam ju recepta kupila i do sada samo jednom napravila.



Recept sam dobila od sestre. Jednom mi je poslala mms sa slikom koke na pivi u pećnici, uopće mi nije bilo jasno šta je napravila, slika je bila fantastična. Kad sam spremala ovaj ručak ja i djeca smo crkavali od smijeha. Sad čekamo prvu priliku da subotu budemo svi zajedno kući pa da ponovimo ovo fantastično jelo :).

Izvorni recept je na crochef, ja sam ga malo prilagodila svojim ukucanima :)

Sastojci za 5 osoba

Osnovno
1 vece pile (1,5 kg)
5 dl pive - u staklenoj boci

Namaz
2 žlice senfa
1 žlica mljevene crvene paprike
ulje
maslinovo ulje
sol, papar
vegeta

Prilog
2 kg krumpira
obicno ulje
maslinovo ulje
sol, vegeta
voda

Priprema

Pripremiti umak za premazivanje pileta tako što u manjoj zdjeli pomiješamo sve sastojke za namaz. Pivsku bocu ocistiti od svih etiketa - natpisa i dobro oprati izvana. Pile dobro posoliti izvana i iznutra. Staviti ga na otvorenu pivsku bocu koju smo stavili na sredinu pleha za pecenje pa ga kistom dobro premazati sa svih srana pripremljenim umakom od senfa. Od aluminijske folije napraviti malu kapicu pa staviti na vrh pileta da prilikom pecenja nebi preiše izgorio.

Ocistiti krumpir i narezati na komade. Dodati obicno i maslinovo ulje, soli, vegete, par grancica ruzmarina i 3 lovorova lista te dobro promiješati.

Krumpir dodati u pleh oko pileta, podliti sa malo vode pa sve zajedno staviti u pecnicu (na najniži dio) zagrijanu na 220 st.C. Peci oko 60 - 90 minuta ovisno o velicini pileta.

Prilikom pecenja, pivo ce lagano izlaziti iz boce i podlijevati pile i krumpir.

Peceno pile poslužiti uz hladno pivo :)



Boca ne smije biti previsoka i treba biti što punija pivom

2 komentara:

  1. Ovo je super recept,isprobano i oduševljeni smo svi u obitelji.Tako sočno i fino.Hvala

    OdgovoriIzbriši