30. svibnja 2009.

FBI rukavice - Sweet Sensation

Ovog mjeseca u sklopu igre FBI rukavice koju je pokrenula mamajac istraživali smo Monchin blog Sweet Sensation.

Običaj mi je na početku mjeseca blog koji je pod istragom pregledati potpuno cijeli pa sam tako i ovog puta. No, kad sam otvorila Monchin blog shvatila sam da nema šanse da napravim ljepše slike od njenih. Fantastične slike! Iako ovaj blog pratim već nekoliko mjeseci ponovno sam uživala u svim tim slikama.

Listajući postove naišla sam na Cappuccino šnite i ful se oduševila jer sam odmah shvatila da je to kolač koji sam na coolinarici spremila u omiljene i bila mi je posebna želja isprobati ga posebno zbog cappuccina, a i zbog izgleda ali nisam bila sigurna da li bi djeca htjela jesti pa da se ne dogodi da ga sama guštam i slažem dalje kile, bio je na čekanju ali sad je došao na red :)



Prvo moram reći da me najviše oduševila krema, rijetko kada kremu lickam prije nego je kolač gotov ali ovu jesam i to svaki put dok se hladila, a ja dolazila promiješati :P, bila mi je super i bez maslaca :)



Ove su šnite i dosta zasitne, ukus mi se jako svidio i odmah sam pomislila kako bi se po ovom receptu mogla napraviti i torta. U svakom slučaju ostat će jedan od mojih omiljenih kolača, a djeca ... e pa i oni su bili oduševljeni, kćer je samo rekla "mama ovaj kolač ti je mmmmmmm... "



Imam samo jednu malu primjedbu, ustvari neka ovdje ostane kao napomena meni da idući put napravim manju količinu ganache kreme jer mi je ostalo ali iskoristit ću već sutra za čokoladni dio sladoleda :)

Pregledavajući monchin blog oduševila sam se postom Mirisni svijet začnskog bilja. Ovdje možete naći opis začinskih biljaka, posebice: bosiljka, ružmarina, origana, timijana, čili paprike i matičnjaka za koje je priložena i sličica. Osim opisa biljke, pojašnjen je i okus biljke te njeno djelovanje na zdravlje čovjeka. Odlično i hvala Monchi!!

Prije mjesec dana isprobala sam i Kolač za 5 minuta po receptu MinjeB a post sa istim kolačićem našla sam i na monchinom blogu.



Ovaj sam kolač radila tri puta, prva dva isti dan jer se djeci svidio pa sam morala odmah još jedan ali nažalost slike koje su meni bile malo ljepše od ovih jer je kolač izgledao kao gljiva, greškom sam sve obrisala tako da sam ga napravila i treći put :)



Ovom izvještaju o predivnom blogu Sweet Sensation, dodat ću i ovu slasticu: Crunchy sladoled od vanilije



Recept za ovaj sladoled sam sasvim slučajno našla na coolinarici, provjerila da li sam ga preskočila na blogu no nije ga bilo a svidio mi se pa kako je recept upravo od autorice bloga, bez obzira što ga još na blog nije stavila (tek je proljeće) moram ga ovdje istaknuti i reći da mi se jako svidio.



Napunila sam zdjelice sladoledom ali bio je tako zasitan da nam je to bilo previše odjednom pojesti. Pun je čokolade - bijele i crne, komadića keksiju.. fantastičan za one koji vole krckajuči i tvrđi sladoled :)



Moram opet reći da sam uživala posebno zbog prekrasnih slika, a osim toga ima još nekoliko meni jako zanimljivih recepata.

Hvala Monchi! Prava si umjetnica!!

Broj komentara: 14:

  1. Eeee bravo, ti si moja gordost :)

    OdgovoriIzbriši
  2. krasne izvedbe, super ti sve izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  3. Marija, ti mene svaki dan nekako obraduješ, hvala ti na tome!

    OdgovoriIzbriši
  4. jako mi je drago da si sa svim bila zadovoljna...sve izgleda fenomenlano, a pogotovo cappuccino šnite :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Monika cappuccino šnite su ti zakon a blog prepun predivnih delicija i slika :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pratim redovito Sweet S. blog i moram reci iako ima prekrasne slike ni tvoje ne zaostaju, stvarno prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Cappuccino shnite su ti ispale izvrsno.I fotkica je super-prosto mami na griz....

    OdgovoriIzbriši
  8. sve izgleda vrlo lijepo i mami, krckajući sladoled posebno :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Imam nagrada za tebe , ela pri men ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. MMM...fino sve ..od cappucino šnjita do sladoleda...predobro..

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga moja napravih go - sladoleda! Fantazia... ohh trebe pocvam dieta sega...muka mi e :-))

    OdgovoriIzbriši