14. kolovoza 2009.

FBI rukavice - MinjaB III dio

Blogerske igrice pa tako i FBI Rukavice koju je pokrenula mamajac su još uvijek na ljetnoj pauzi te koristim ovo vrijeme da prijavim još jedan popravni iz istrage bloga Minjina kuhinjica

Kod MinjeB ima jako velik broj recepata, sjećam se da je u aprilu tamo bilo više od 400 postova, sad ni ne znam koliko ih ima, ovdje ću se osvrnuti na dva recepta i to: Kremenadle u sosu i krofne iz pećnice



Za Kremenadle u sosu je potrebno:
4 svinjske kremenadle
4-5 češnjaka
2 žlice pasirane rajčice
1 žlica mljevene paprike
10 kapara (ja sam stavila umijesto kapara origano)
malo sjeckanog peršina
1 goveđa kocka za juhu



Kremenadle je potrebno malo izlupati kuhinjskim čekičem, pa ih onda na laganoj vatri ispržiti. Gotove izvaditi iz masnoće, a onda u njoj popržiti sitno sjeckani česan, dodati pasiranu rajčicu, mljevenu papriku i kapar (ja sam stavila origano). Vratiti kremenadle u tavu i preliti juhom koju smo skuhali od 3 dl vode i goveđe kocke.



Kuhati još malo da se zgusne i da kremenadle postanu sočne pa poslužiti uz prilog po želji.



Bile su odlične, često radim meso u saftu jer moji ukućani (naravno i ja) ga obožavamo pa čak i uz ponfri :)

***********************************************************************

Krofne iz pećnice nisam sad radila, ali htjela bi se osvrnuti na Minjinu misao koju sam našla kod nje na blogu i potvrditi da krofne iz pećnice ne mogu zamijeniti one "nezdrave" krofne pržene u ulju !! Ovo kažem u svoje i u ime mojih ukućana :)

Za krofne iz pećnice sam tijesto radila od:
60 dag glatkog brašna
2 dag svježeg kvasca
prstohvat soli
dvije žlice maslaca
1 jaje
ribana korica od pola limuna
cca 3.5 dl mlakog mlijeka



Zamijesiti tijesto i ostaviti da naraste te razvaljati na debljinu od 2 cm ili više. Tijesto rezati čašom ili okruglim kalupom kojeg prije svakog rezanja treba pobrašniti. Krofne složiti na nauljenu tepsiju i ostaviti da se dižu, a za to vrijeme neka se grije pećnica na 200 st.C.



Krofne peći dok narastu i napravi se korica, izvaditi ih i premazati uljem pa vratiti natrag u pećnicu da se peku dok ne dobiju lijepu boju.

Pečene pokriti krpom da se malo ohlade pa puniti po želji, ja sam ih pola punila marmeladomm, a pola nutellom.

Ukoliko dijelite mišljenje mene i MinjeB da su bolje one klasične pržene "nezdrave" krofne poslužite se mojim receptom za pune krofne ili receptom MinjeB za šupljikave krofne :)

1 komentar:

  1. Krmenadle u sosu su ti ispale fenomenalno i prosto mame sa ovih tvojih divnih slikica :))
    Što se tiče krofni,eto probale smo,zar ne :D

    OdgovoriIzbriši