23. kolovoza 2009.

Ražnjići od rolovane piletine

Još jedan prekrasan recept koji sam isprobala od Ruze123 :)



Sastojci za 5 osoba:

0,5 kg pileća prsa (4 filea)
2 čena češnjaka
4 žlice pasirane rajčice
10-15 dag pršuta ili pancete (8 feta)
malo suhog bosiljka
malo ulja za prženje
1 dl bijelog vina
5 štapića za ražnjiće (Ukoliko su drveni onda ih je potrebno 30 minuta prije namočiti u vodi)



Priprema:

Bijelo pileće meso razrezati tako da se dobije veća feta mesa. Preko folije ju lagano rastanjiti čekičem za meso.

U šalici pomiješati pasiranu rajčicu, sitno nasjeckani češnjak i bosiljak pa time premazati svaki komad rastanjenih pilećih prsa, te prekriti fetama pršuta ili pancete - suhe slanine. Zarolati sve zajedno pa rezati fete koje se nataknu na štapiće za ražnjiće. Nabosti ih lagano počevši od kraja savijanja kako se ne bi otvarali. Rolnice se mogu napraviti ranije pa ostaviti u hladnjaku do prženja.



Pržiti ih na tavi sa vrlo malo ulja dok ne porumene, cca 5 minuta sa svake strane.



Nakon što su prženi, izvaditi iz tave i u nju uliti vino da se opusti onaj crveni sos koji se može preliti preko ražnjića ili prilogu.

Broj komentara: 8:

  1. Prekrasno! Kada ti to još objaviš na svome blogu onda im je teško odoliti, jer na Coolinariki mi dosta stvari promakne!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo zvuči jako dobro, a i jako lijepo izgleda. Nego, reci mi, zašto je drvene štapiće potrebno namakati u vodi?
    Ja samo takve koristim i nikad ih nisam namakala?

    OdgovoriIzbriši
  3. Andrea probaj ih namočit, puno ljepši su nakon prženja, nisu onako suhi. Ja nisam ih do sad nikad nisam namakala, Ruza123 je tako napomenula i ja sam ju poslušala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ako namocis drvene stapice u vodi,oni nece goriti,niti pocrniti na vrhovima zbog vlaznosti koju pokupe prilikom namakanja ;)
    Ranjici otvaraju apetit !!!
    Pozdrav !!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vec su mi dugo na listi, moracu da ih isprobam. Odlicno izgledaju.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala Ruža i Masatera na objašnjenju, baš planiram raditi opet nešto sa štapićima pa ću ovaj trik isprobati. Iako na grill tavi mi štapići nikad ne pocrne, a na pravom roštilju da. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasno, super ideja! Celuvki!

    OdgovoriIzbriši
  8. Fantastično izgledaju,moraću uskoro da ih pravim, dopada mi se recept. :)

    OdgovoriIzbriši