1. rujna 2009.

Brze čoko-orah ploške

Nismo docekali da se ohladi ni stegne krema, odmah sam rezala i pola pojeli u trenu ;)



Vrijeme pripreme: 40 min



Sastojci:

Tijesto
4 jaja
10 dag mljevenih oraha
5 dag glatkog brašna
na vrh noža praška za pecivo
15 dag šecera
1 žlica ruma
2 žlice mlijeka

Krema
1 prašak za šlag kremu okusa cokolade
150 ml hladnog mlijeka za šlag kremu




Priprema:

Ukljuciti pecnicu da se ugrije na 180 st.C.

Tijesto:
Žutanjke i šecer pjenasto umutiti, zatim dodati mlijeko, brašno izmiješano s pecivom,orahe promiješane sa rumom i snijeg od bjelanjaka. Lim od pećnice obložiti papirom za pecenje te staviti peci tijesto (u zagrijanu pecnicu) 20 min na 180 st.C.



Krema:
Mlijeko i prašak za šlag kremu okusa cokolade miksati 3-4 minute.
Peceno tijesto prerezati na tri trake jednake širine.
Slagati tijesto, kremu, tijesto, kremu, tijesto i na kraju kolac prenamazati kremom te posuti mljevenim orasima ili ukrasiti po vlastitoj želji.

Broj komentara: 6:

  1. Vidjela sam je Coolki, čekala sam je ovdje! Vjerujem da je brza za napraviti i vrlo ukusna. Ali, ukrašavanje! Prekrasno, i divim se na vještini i strpljivosti!

    OdgovoriIzbriši
  2. I još jedan prekrasan kolač iz tvoje radionice.
    Mogu samo ponoviti Snježin komentar, prekrasno! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaka cast na stpljivosti za ukrasavanje, izgleda savrseno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno i brjo ploske, complimenti!

    OdgovoriIzbriši
  5. U kojoj veličini protvana si pekla ovaj kolač??

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj zaboravila sam upisati. U onom od pećnice pa sam odrezala na tri trake..

    OdgovoriIzbriši