8. rujna 2009.

Kokos rolada by Ruza123

I dalje sam kod Australije ... ovog puta sa receptom kojeg sam isprobala prije dva mjeseca ali ga (kao i nekoliko drugih) još nisam upisala u ovu bilježnicu kako bi ostao za ponovno guštanje :)



Iskoristit ću priliku da upravo danas na godišnjicu prvih kontakata sa davnom sugrađankom koju je život odnio u Australiju, upišem recept koji se jako svidio meni i mojim ukućanima. Osim toga sve vas koji još niste vidjeli, želim vas obavijestiti o novom blogom Cooking, a piše ga na moje veliko zadovoljstvo upravo Ruza123 te joj ujedno ovim putem želim dobrodošlicu među blogere.



Recept sam isprobala čim sam vidjela sliku ove kokos rolade kod Ruze123 na coolinarici, a danas eto i na njenom blogu :).



U odnosu na original recept kod mene nema grožđica i malo je više kreme.

Sastojci:

Biskvit:
7 jaja
7 jušnih žlica šećera
7 jušnih žlica glatkog brašna
1 prašak za pecivo

Nadjev:
10 dag kokosa
2 žlice mlijeka
10 dag margarina
10 dag žele bombona
žlica ruma

Krema:
4 jaja
5 jušnih žlica kristal šećera
15 dag čokolade za kuhanje
3 jušne žlice šećera u prahu
20 dag margarina



Priprema:

Nadjev:
Margarin izmiksati s mlijekom i rumom, dodati kokos i nasjeckane žele bombone. Od ove smjese oblikovati roladu dužine tepsije, zamotati u foliju i staviti u hladnjak da se stegne.

Krema:
Jaja i kristal šećer mutiti na pari, u gustu smjesu dodati čokoladu i mutiti dok se ne čokolada otopi. U ohlađenu kremu dodati pjenasto izrađen margarin sa šećerom u prahu.

Biskvit:
Pjenasto umutiti žutanjke sa šečerom, dodati brašno sa praškom za pecivo i na kraju umiješati snijeg od bjelanjaka. Staviti peći u veliku tepsiju od pećnice prekrivenu papirom za pečenje. Peći na 180 st.C cca 20 minuta. Pečeno preokrenuti na kuhinjsku krpu koju smo prije malo posuli kristal šećerom, skinuti papir, zarolati te ostaviti da se hladi.



Slaganje:
Biskvit odrolati, premazati sa 2/3 kreme, na početak postaviti nadjev te sve zajedno zarolati. Izvana namazati preostalom kremom i posuti kokosom. Roladu staviti u hladnjak nekoliko sati prije posluživanja.

4 komentara:

  1. Drago mi je da se Ruža123 odlučila pisati blog! Rolat je dobar, ali ja rijetko pravim rolate. Za ove moje Pere-ždere je to malo. Nisi ga ni iznjeo na stol a oni već pojeli! Kada pravim kolače samo računam koliko mi može potrajati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijepo igleda, posebno zbog dodatka žele bombona koji ga baš čine nekako veselim i zanimljivim. Inače ih ne volim jesti ali ovako, kao dekorativni element, su mi super.

    Idem sad proučiti novi blog! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. nisam niti znala da nam se Ruza pridruzila, bas mi je drago, a rolada je predivna!

    OdgovoriIzbriši