14. travnja 2009.

Sisterhood Award !!!



Kad mi je Vera sa Delicios for kid's dodijelila nagradu, veoma sam se obradovala, a kad sam kasnije shvatila i kakvom se nazivu radi i da Sisterhood znači sestrinstvo dodatno sam se oduševila. Ovo je nagrada koju ću dodijeliti sljedećim blogovima:

1. Za početnike - blog kojeg uređuje Pull, ujedno koristim priliku dati obavijest svima koji još ne znaju da je ona opet sa nama :)

2. Sweet Corner od Jasenke

3. Cafe chocolada od Medenne (-Melitte-)

4. Dvi ribe, dva kumpira od Branke i

5. Chocolate dust od Ljilje

Teško je bilo odabrati samo pet osoba.
Čestitam dobitnicama!
Preuzmite nagrade, stavite na svoj blog, dodajte link, proslijedite nagrade dalje te ostavite dobitnicima obavijesti :)

4 komentara:

  1. hvala ti draga Masatera, bas si me razveselila:)

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala masatera...sad sam se vec uhodala,ovo cu rjesit brzo(4-5sati)hehe....sinoc sam to radila puni 9h,i nastavila jutros...hvala jos jednom :)

    OdgovoriIzbriši